mid-term break

as'salam

da lama mendiamkan diri selepas pulang bercuti kat kelantan..hari ni, aku da smpai kat puncak alam balik da pon.. hari tu, balik ngan harapan aku nk stdy.. beg punya la berat ngan buku2 yang tebal tahap dewa 2.. hadoii, aku sangka diri ni da berubah.. rupa2nya, sikap lamaku masih x berubah..huhu.. sia2 jek aku bawak balik buku byk2, bukan ye ak bcer pon.. buat hiasan dlm beg jek..
          
         cuti ari 2, smpat la aku pergi ke kbmall jap.. saje jek, menghabiskan duit yg x berapa banyak ni kan.. pg sana, smpat jugak la ak smbar 3 bijik novel.. satu novel melayu n 2 novel omputeh.. iman suraya yang dah lama gler ak tunguu sbb ak suka stalk dia punya blog..tp cter dia x la best sgt pn..huhu, kejam x?? hehe..lagi dua ak beli cter can u keep a secret? and thanks for the memories yg mana ak x abes2 lg bcer.. ni ak nk share sket la pendapat ak tntng buku2 ni..

cter ni agak best la.. aku bacer 1 malam jek, trus abes..hehe..

 can you keep a secret? by sophie kinsella..ak mmg suka cter sophie since ak start bcer cter undomestic goddest..jalan cter yg sgt simple but nice, sgt memenuhi cita rasa ak.. cita rasa ak ni pelik tau..ak ni seorg yang simple, sbb 2 aku suka cter yang simple.. cter ni pasal seorg pempuan yg biasa.. keje pon biasa.. xde ape pn kelebihan dia.. tp selepas dia jumpa someone kat atas kapal terbang, n dia ter'spill dia punya rahsia aka secrets kat mamat yg dirasakan stranger tp not a stranger at all.. nape dia spill dia punya rahsia?? sbb wk2 2 kapal terbang yg dia naik ada mslh sket, so dia ingt dia da nk mati..jadi dia gtau la mamat 2..tp mamat 2 rupanya bos dia.. sbb 2 la org kata, don't talk 2 stranger kan..sbb, ni la kot alasannya..haduii..tp cter ni mmg best..ak tau, cter ni da agak lama, cuma ak baru berkesempatan beli n bcer buku sophie ni... buku yg membuatkan ak x smpt nk blink2 mata pon.. mmg 10 out of 10 la..huhu..english dia pn simple..dia punya dialog cam dialog harian kita.. sempoi habis..so, sape2 yg bcer komen ni, saya mmg recommend abes-abesan la buku ni..mmg best habes..
novel ni, aku baru bcer smpai chapter 3.. best, tp english level dia a bit higher than cerita sophie td.. ak da dpat agak, cter dia mmg best.. tp ak xleh nk komen lebih sbb ak x abes bacer lg..nnt ak abes bcer, ak komen..hehe..


okay. ni jek kot entry kali ni..nnt nk g shopping novel lg.huhu. xsabonyer saya..hehe

0 comments: