kisah seorang miura haruma

assalamualaikum..

ok, apsal ak ni? tetiber nk buat post pasal miura haruma.. huhu..skang ni wk2 aku tgh pusing2 buat tebiat..hahaha..kidding.. kenal ke sape miura haruma ni? alah, kalo korang ni peminat jpop or peminat cter jepun, kompem la kenal mamat mata sepet ni.. huhuuhu..jantung hati ku..muahaha.. bak kata b, ak ni memang ramai jantung hati..hahaha..dun blame me la..nk buat macem mane, da dia kiut sgt..ngee~


comey kan dia..hahahaha.. ok, kalo rasa nk sepak ak pn, di persila kan.. gmbo ni la yg jd wallpaper phone aku skang..huhu


ak ader crita sebenarnya nape ak buat post miura ni..nk tau? sbnrnya aku pernah la terjumpa sorg mamat yang muka dia aku bleyh cakap 80% kot cam miura.. huhu.. it was on my registration day kat puncak alam ni.. biasa la kan, 1st day, kena ke hulur ke hilir urus document.. kena plak ktorg ni bdak2 ex-diploma..kna la buat sendiri..huhuhu..nk d jadikan cerita, i've 2 send my medical check up kat UK aka unit kesihatan.. spttnya aku hntr doc 2 kat kaunter farmasi yg mana pintu yg satu lagi..tp kaki aku ni melangkah ke pintu yang tertulis bilik rawatan..

bila aku masuk, jeng jeng, jeng.. aku nmpak sorg bdak lelaki, tgh duduk kat kerusi..menunduk jek.. bila dia sedar aku tengah terpinga-pinga xtau nk tuju ke arah mana, dia angkat la kepala dia.. n i was turning my head ke arah dat guy la wk2 tu..huhuhu.. guess what, i saw tahi lalat kat dagu dia, which is sama ngan miura punya tahi lalat.. and i was like ' ehhh, macam pernah kulihat figura ini, tapi d mana ya '.. but i still manage 2 control my expression.. xnk bg obvious la kata kan..hahaha..wk2 2 la, macam ada slide show jek kat kepala yg mana menayangkan gambar miura..huhuhuhu..alalalala.. rasa cam nk melompat.. wk2 tgh layan perasaan, ada la akak panggil aku..

akak: dik, nk hntr medical check up ke?
me: ye kak (masih lg dlm mood terkejut)

ok, blame akak 2 sbb dia ak x smpt nk say hi kat dia..hahaha, as if.. kalo akak 2 xpnggl pn, aku x kn say hi..haha.. aku rasa, dia tgh tunggu kawan dia la, sbb aku smpat tgk ada sorg patient yg tgh di rawat..huhuhu..

dan, aku pn pergi la kat kaunter farmasi.. bg fail kat akak 2, cop sket kat doc n aku pn duduk dulu kat kerusi kat dlm 2 sbb my friend swuh tunggu dia.. tgh2 asyik dok ssun fail, nmpk dia lg.. dia msk amek ubt utk kawan dia yg kesakitan 2.. uhuhuhu..baiknya~ ^o^..guess what, dia tgk kat aku lepas 2.. n he's smile at me.. erk, may not at me la.. may be kat kerusi beside me..ngee~ but, it made my day..huhuhu..



yeah, it made my day..tp da x jumpa da dia lepas 2..then jumpa b..

me: aku jumpa klon miura td.. @o@
b: ehh.. kat mane?
me: UK.. uhuk uhuk.. now i know the feeling love at the first sight.. ngee~ (sket lg nk kna sekeh dkat b..)
b: smpat berkenalan x?
me: nope.. well, u know me.. malu (blushing)

hahaha. then we drop the subject


da x jumpa da dia..huhu..sdeyh..dia bukan jodoh saya kot..sbb 2 xjmpa2 2..hahaha.. move on la mcm ni..


when someone like this smile at u, dont tell me that u'll never fall in love with him..huhuhu..end~

0 comments: