officially 22-year-old

assalamualaikum..


Today, officially turn to 22..uhuh?? tuakah?? ada apa dengan umur kan.. asalkan sedar diri dah la.. hari ni, termasuk la dalam ari paling cbuk sem ni.. dengan lab nye, presentation lagi, kelas yg tak henti2.. sangat banyak smpai nk bukak mata pon xleh..huhu..ok, happy birthday untuk diri sendiri..cam gedik jek wish besday utk diri sendiri..haha..ok, di maafkan la ye..huhu.. tq la buat semua yg wish birthday untuk aku..yang mendoakan aku pon, trima kasih sangat2..smoga kita semua di bawah limpah rahmat n kasih sayangNYA, insyaALLaH

Wish aku untuk birthday ni???

aku nk jadi lebeyh serius dalam stdy..huhu..aku ni main2 tau..
nak makan kek kat muhibbah.. agak2 kat selangor ni ade x cawangan muhibbah ek..ekekeke
smoga dapat dekan lagi..hehe..melampau punya wish



Teringat waktu smbut besday kat pantai merdeka dulu.. 2 years apart dh.. tp rasa cam semalam.. bdak2 ni tujukan lagu imran ajmain, selamat ulang tahun sayang..huhu.. best..miss those moments guys..hehe..tahun lepas pulak, bdak2 ni buat surprise party kat umah sewa.. miss fatin punya makaroni cheese, nad punya mihun goreng, n kek yang b bawak masuk ikut pintu dapur (sbb x bg aku perasan yg diaorg datang umah sewa kami)..sedap sangat..the best surprise party ever..love it.. tp tahun ni, aku habiskan besday aku kat kampus, doing some lab works, doing presentation n stuff.. malam br ada pluang nk bkk facebook..tp aku tau, everybody cares about me..huhu..

Last but not least, aku nk makan kek!!!!!!!!!!!! tapi sbb terlampau cbuk, aku kna tahan dulu..tp kan, kalo ade yang baik hati hantar kek (kalo dapat yg macam kat atas 2 ok gak) kat aku, mmg aku cayaaaaaaang sgt2 kat dia..huhu..mana la tau kan..kot2 aku ni ada secret admirer yg mcm dlm novel dr. cinta yg ak da khatam 2.. tiba2 dapat kek..huhu..bahgia den..haha.. ok la, nk layan dream high..as'salam

0 comments: